Tartalomjegyzék    Általános dokumentáció

Bevezető: MEGASTAR PLUS termékek közös dokumentációi

A MEGASTAR PLUS ügyviteli munkát segítő programtermékeihez a következő dokumentációk készülnek:

1. MEGASTAR PLUS programok működésének, kezelésének általános leírása:

Ez a dokumentáció minden termék része. Az ORACLE eszközzel, a MEGASTAR PLUS szabványok szerint készített programok keretrendszerét, és minden programban azonos kezelési - működtetési elveket írja le. Főbb témák:
- Programok telepítése és indítása
- MEGASTAR PLUS adatfeldolgozási konvenciók
- Programok kezelésének alapjai
- Szervízfeladatok lehetőségei, kezelése

2. Rendszerleíró dokumentáció:

Ismerteti a szabványosított ügyviteli feladatot, amely elvégzését az adott termék elősegíti, a kódszámokat és bizonylatokat, az ügyviteli folyamat gépi lépéseit, az eredménytáblák célját és tartalmát.

3. Programkezelési dokumentáció – On-line help (súgó):

Az adott termék programjainak kezelését írja le. Tartalmazza minden menülépés leírását, az egyes képernyők rajzait, lekérdezési és az un. "rátekintési" táblák leírását, és az adatbeviteli képernyők kitöltésének, működésének leírását, stb. A Programkezelési dokumentáció minden kezelési szituációban rendelkezésre áll az "F1" gomb leütésével elérhető. A help-szöveg kiírásának első lépése a futó feladatról ad ismereteket, tanácsokat. Majd egy help-menübe lépve a tartalomjegyzék szerint, vagy kulcsszó alapján témakörönként a teljes kezelési dokumentáció elérhető. A helpeken át lehet lépni az Általános leírásba, vagy más termékhez a Programkezelési leírásban.

4. Mintafeladat leírása:

A termék megismerését, kezelését egy gyakorló feladat leírása segíti. Ebben lépésenként elvégezhető mintafeladat van, kiinduló adatok a beviteli képernyőkkel és az eredménytáblákkal.
A fenti dokumentációk a termékek részei, a programokkal együtt kerülnek átadásra a Felhasználónak. A programok használatbavételét, működtetését a MEGASTAR PLUS még számos szolgáltatással segíti:
            - Díjtalan bemutató a MEGASTAR PLUS telephelyén
            - Igény szerint bemutató a Felhasználó telephelyén
            - Ügyvitelszervezési és számviteli konzultáció, tanácsadás
            - Oktatás vagy a MEGASTAR PLUS vagy a Felhasználó telephelyén
            - Programjaink telepítése, helyszíni üzembehelyezése
            - Folyamatos üzemeltetési ügyelet, személyes vagy telefon megkeresésre, interneten keresztül
            - Igény esetén helyszíni közreműködés a feldolgozásban

Az ügyviteli programokat a jogszabályok változása és a hatékonyság fokozására a MEGASTAR PLUS továbbfejleszti és a programkövetés keretében a felhasználónak folyamatosan átadja.