A MEGASTAR PLUS ügyviteli munkát segítő programtermékeihez a következő dokumentációk készülnek:
1. MEGASTAR PLUS programok működésének, kezelésének általános leírása:
Ez a dokumentáció minden termék része. Az
ORACLE eszközzel, a MEGASTAR PLUS szabványok szerint készített programok
keretrendszerét, és minden programban azonos kezelési - működtetési elveket írja
le. Főbb témák:
- Programok telepítése és indítása
- MEGASTAR PLUS adatfeldolgozási konvenciók
- Programok kezelésének alapjai
- Szervízfeladatok lehetőségei, kezelése
2. Rendszerleíró dokumentáció:
Ismerteti a szabványosított ügyviteli feladatot, amely elvégzését az adott termék elősegíti, a kódszámokat és bizonylatokat, az ügyviteli folyamat gépi lépéseit, az eredménytáblák célját és tartalmát.
3. Programkezelési dokumentáció – On-line help (súgó):
Az adott termék programjainak kezelését írja le. Tartalmazza minden menülépés leírását, az egyes képernyők rajzait, lekérdezési és az un. "rátekintési" táblák leírását, és az adatbeviteli képernyők kitöltésének, működésének leírását, stb. A Programkezelési dokumentáció minden kezelési szituációban rendelkezésre áll az "F1" gomb leütésével elérhető. A help-szöveg kiírásának első lépése a futó feladatról ad ismereteket, tanácsokat. Majd egy help-menübe lépve a tartalomjegyzék szerint, vagy kulcsszó alapján témakörönként a teljes kezelési dokumentáció elérhető. A helpeken át lehet lépni az Általános leírásba, vagy más termékhez a Programkezelési leírásban.
4. Mintafeladat leírása:
A termék megismerését, kezelését egy
gyakorló feladat leírása segíti. Ebben lépésenként elvégezhető mintafeladat van,
kiinduló adatok a beviteli képernyőkkel és az eredménytáblákkal.
A fenti dokumentációk a termékek részei, a programokkal együtt kerülnek átadásra a
Felhasználónak. A programok használatbavételét, működtetését a MEGASTAR PLUS még
számos szolgáltatással segíti:
- Díjtalan bemutató a
MEGASTAR PLUS telephelyén
- Igény szerint
bemutató a Felhasználó telephelyén
- Ügyvitelszervezési
és számviteli konzultáció, tanácsadás
- Oktatás vagy a
MEGASTAR PLUS vagy a Felhasználó telephelyén
- Programjaink
telepítése, helyszíni üzembehelyezése
- Folyamatos
üzemeltetési ügyelet, személyes vagy telefon megkeresésre, interneten keresztül
- Igény esetén
helyszíni közreműködés a feldolgozásban
Az ügyviteli programokat a jogszabályok változása és a hatékonyság fokozására a MEGASTAR PLUS továbbfejleszti és a programkövetés keretében a felhasználónak folyamatosan átadja.